sport és szex

Több mozgás, boldogabb házasélet?

A mentális egészségünkhöz hozzátartozik a harmonikus párkapcsolat és a jól működő házasélet is. A szexualitás öröme az emberiség legnagyobb ajándéka. Emlékezz csak vissza a kapcsolatod kezdeti felhőtlen időszakára! Másról sem szólt, mint egymás és a másik testének feltérképezéséről.

Tény, ha az ember rendszeresen sportol, fokozottabban, felszabadultabban, nagyobb intenzitással él nemi életet. Az igazán jó szeretkezéshez megfelelő erőnlét, kondíció és állóképesség szükséges. Gondolj csak bele, ha a legszebb pillanatban fulladsz ki! Nemcsak a saját, hanem a párod öröme is a tét.

Miért jobb a szeretkezés, ha rendszeresen mozgunk? Maga az együttlét is mozgástevékenység. A sport által szerzünk egyfajta rutint a saját teljesítményünk fokozására, amelyet a házasélet alkalmával is könnyen bevethetünk.

A sportos hölgyek és urak meg vannak elégedve saját testükkel, nincs frusztráció az első együtt töltött éjszaka alkalmával sem. Nem kell azon izgulni, hogy jól áll-e a fehérnemű, vagy megfelelő szögben legyen beállítva a lámpa. A test és a lélek harmóniában van egymással. Minél jobban formálódik a testünk a rendszeres mozgás hatására, annál szebbnek látjuk magunkat, ami pozitívan hat a lelkünkre is, ezáltal felszabadultabban tudjuk átélni az örömöket.

A szeretkezés az egyik legjobb kardio mozgásforma, fokozhatjuk a zsírégető edzések hatását általa. A jóga, a pilates és a stretching technikák például emelik a libidót, fokozzák a hajlékonyságot, az ízületek mozgékonyságát, amelyek előnyeit szintén élvezhetjük az együttlétek alkalmával.

sport és szex

Bizonyos mozgásformák kifejezetten jó hatással vannak az orgazmus fokozására. A csípőtorna kiválóan alkalmas a csípőízület mobilizálására, átmozgatására. Ha merev a csípőd, minden másra hatással van. Nehezebben mennek a guggoló mozdulatok, lábemelések, a tánc és még sorolhatnám. A könnyedebben mozgó csípő pedig fokozza a szexuális örömöt.

A hüvelyi és gátizomzat erősítésére irányuló gyakorlatok az egészségügyi jelentőségükön túl kiemelt szerepet játszanak az orgazmus intenzitásában. A gyakorlatok ismeretével és tudatos használatával nemcsak saját magunk, hanem párunk örömét is tovább fokozhatjuk.

banner_660x85

A comb- és farizom kiemelt jelentősét mind ismerjük. A guggolások, kitörések rendszeres végzése hozzászokatja az izomzatot az intim helyzetben való alkalmazására is. Roppant kiábrándító lehet, ha egyszer csak megállunk a legjobb pillanatban, mert nem bírjuk tovább a guggolást vagy begörcsöl a combunk.

A fekvőtámaszok rendszeres végzése nagy jelentőséggel bír a szeretkezésben is. Nemcsak saját magad megtartására vagy képes, de a gyorsabb és lassabb ütemű fekvőtámaszok hozzájárulnak a házasélet színesítéséhez, nem beszélve a szép felsőtest látványáról. Hölgyek, ösztönözzük párunkat a fekvőtámaszok napi gyakorlására! Én bizony felmásznék a hátára is a helyedben az edzés hatásának fokozásáért!

Igaz, hogy elgondolkodtál azon, milyen jók voltak a „mézeshetek” felhőtlen együttlétei? Hozd vissza magatoknak! Mozogj a boldog házaséletért!

Check Also

Házi csirkemell sonka

Házi csirkemell sonka (biztos ezerszer finomabb, mint a bolti)

Egy kedves Szupernő programosunk második receptje (itt van az első: szuperno.hu/receptek/egy-legalis-bunozes-almas-zab-kokuszgolyo/) A mai recept egy …