Hurrá nyaralunk! Gyorsan fogyni egy hét alatt?

Elő az útlevéllel! Bepakoljuk a bőröndöt, megkötjük a biztosítást, leváltjuk a valutát, lepasszoljuk a kutyát, beszerezzük az útikönyveket, feltöltjük a fényképezőgépet, beköltöztetjük az anyukánkat, és ha minden megvan, nagy levegő, éééés végre belenézhetünk a tükörbe, elkezdhetjük a bikini, fürdőnadrág próbát..

Hűűűha.  Ismerős az érzés, mikor nyaralás előtt felveszed az oly rég elfeledett fürdőrucidat?? Legszívesebben messzire kerülnéd a látványt? Felszaladt kilók, narancsbőr, renyhe izmok, hasi zsírpárnák. Ki kíváncsi erre?

Most mit tegyek?

Pár kilótól megszabadulni nem lehetetlen, de tartós fogyás, csak életmódváltással lehetséges!! Viszont mínusz 2-3 kiló, tónusosabb bőr, laposabb has 1 hét alatt, egy kis odafigyeléssel teljesen reálisan megvalósítható. Gyorsan fogyni csak tudatos étkezéssel lehet, semmiképp sem a napi étkezések számát kell csökkenteni, hanem az adagok mennyiségét, minőségét! Rettentően fontos a folyadékpótlás. Megfelelő anyagcseréhez segít, ami a gyors fogyás alapfeltétele. Akár rögtön felkelés után is igyál meg fél liter vizet, a nap folyamán pedig minimum további 3-4 litert. Mikor már szorít az idő, érdemes zsírégetést elősegítő hatóanyagokkal  ( L-Carnitine ) dúsított folyadékok fogyasztása. Fontos a napi megfelelő mennyiségű zöldség bevitele. Ne féljünk lecserélni reggelinket is zöldségekre. Friss, párolt, grillezett zöldségek fogyasztása egyaránt megengedett. Erre a hétre hagyjuk el a lisztes ételeket, kenyereket, cukrot, sót, tejtermékeket. Kerüljük a magasabb cukortartalmú gyümölcsöket, és élvezzük a citrusfélék hatékony zsírégető hatását. Ötszöri kis mennyiségű étkezés kötelező, ezzel maximális sebességre kapcsolva anyagcserénket!

banner

Az étkezés megváltoztatása mellett, hogy még nagyobb csapással tudjunk hatni zsírpárnáinkra, emeljük a mozgásszintet! Fussunk, kardiózzunk többet a megszokottnál, vagy iktassunk be 40-90 perc alacsony-közepes intenzitású, éhgyomorra végzett kardiót. Edzéseinket ésszerűen végezzük edzettségi állapottól, kortól, egyéntől függően! Körültekintően válasszunk zsírégető táplálék kiegészítőt edzésünk mellé.

Figyeljünk a leggyakoribb hibákra, mint például:

  • Elégtelen mennyiségű folyadékfogyasztás, ami akadályozza a salakanyagok kiürülését, romlik a sejtszintű oxigénellátás, ezáltal lassul az anyagcsere, és a fogyás.
  • Elégtelen számú étkezés naponta, ami szintén lassítja az anyagcserét, valamint a hosszú étkezés nélkül eltöltött időben éhséghormonok jelentkeznek, ami vércukor szint csökkenéshez és legyőzhetetlen éhséghez vezet, tovább növelve szenvedéseinket.
  • Mellőzni kell az alkoholfogyasztást is, mert nem csak szénhidrátot tartalmaznak, hanem alkoholt is, ami igen magas energia tartalmat ad.
  • Ha bármilyen kérdésed van, itt alul a komment részben is nyugodtan felteheted

    Kanti Bogi - fitness modell, személyi edző

    Baráti üdvözlettel:
    Kanti Boo
    Fitness modell
    Személyi edző

Check Also

Szupernőként boldog leszek?

Szeretettel üdvözöllek! Demeter Miklós vagyok és hobbim a boldogság kutatás. Abban szeretnék segíteni neked, hogy …