5 Tipp kezdő Életmódváltóknak

Kifogások és kezelésük

Facebookon megkérdeztelek Titeket, hogy kinek miért nehéz az életmódváltás. A válaszaitok alapján összeállítottam egy kis cikket, hogy kimozdítson és segítsen. 5 indok, vagyis 5 kifogás, amiért nem kezditek el, majd 5 tipp, hogy megtegyétek végre.

——————————————————————-
Indok #1: MUNKA UTÁN FÁRADT VAGYOK EDZENI

Tudod, ez az indok csak addig tűnik logikusnak, amíg meg nem tapasztalod azt, hogyan tűnik el az ólmos fáradtság edzés hatására. Néhány alkalom után érzed, milyen a felpörgés, majd a jóleső fáradtság, és hiányozni fog. Büszke is leszel magadra nagyon, és ezt az érzést újra és újra át akarod élni. Ha az első 4 hetet kibírod valahogy, akkor utána szokásoddá válik a testedzés, és hiányozni fog az érte kapott jutalom, vagyis a jó érzés.

——————————————————————-

banner_660x85

Indok #2: LUSTA VAGYOK, NEM VAGYOK KITARTÓ

Ezen csak Te tudsz változtatni, bár most biztos nem mondtam nagy újdonságot. Mindenki halogat dolgokat a saját életében, és mondja azt, hogy “majd holnap”. De mindig van egy fordulópont,a mikor ennek vége szakad. Például nap nap után reggelente nézed az arcod a busz üvegében, vagy a tükörben, és egyszer csak azt mondod: MA lesz a nap, amikor megteszem, amit eddig nem. És ha tényleg sikerül rávenni magad az első lépésre, akkor megint csak büszke vagy magadra és nyugodtan alszol. Ha ma megtetted az első lépést, holnap megteszed a következőt. Minden nap tegyél egy lépést a célért, és csak erre az egy lépésre fókuszálj, hogy meg tudd tenni — Ennyi a kitartás, nem több.

——————————————————————-

Indok #3: KEVESET FOGYOK, BELEUNTAM

Teljesen normális, ha az elején mindent akarsz és gyorsan. Főleg, mert a fogyasztói társadalom is erre kondicionál Téged: ma már mindenki mindent azonnal és tökéletesen akar, de az életmódváltás sajnos nem kétperces meló. Vakíthatnálak, hogy tudok egy csodamódszert, amivel két hét alatt célt érsz. DE NINCS ILYEN! Amikor elkeseredsz, gondolj arra, hogy egy év múlva milyen hálás leszel azért magadnak, mert folytattad. Egy év munkájával hol fogsz már tartani. Ha most feladod, akkor sehol…

——————————————————————-

Indok #4: ROSSZ SZÉNHIDRÁTOKAT ESZEM

Egyszerű a gyógymód: találj csokihelyettesítőket, egészséges nassolnivalókat! Alternatív cukrokkal, lisztekkel készült házi sütik, házi gyümölcsjoghurt, mézes mandula, és még folytathatnám a sort. Ha igazi csokifüggő vagy, akkor kb. 2-3 hétig nagyon nehéz lesz az átállás, de utána teljesen hozzászoksz. Tudom, mit beszélek: én igazi keményvonalas csokimániás voltam, napi egy táblával. Két hétig a falat kapartam, nem is tagadom: kakóport ettem eritrittel kínomban, de lejöttem róla. Akkor Neked is sikerülni fog!

——————————————————————-

Indok #5: SZOPTATOK

Ezen bizony én is átestem. Olyan éhes vagy, hogy megennél egy fél disznót, és hát ott cseng a füledben, hogy “egyééé, mer’ nem lesz tejed!”. Nehéz ettől függetleníteni magadat, de megéri. Én szoptatás alatt ettem, mint a vadállat (4 kifli / vacsi, csak hogy érts: akkor még nem minőségi kaját…), ettől függetlenül mégis elapadt a tejem 3 hónap után. Sokat ehetsz, csak nézd meg mit. Szénhidrát ügyben lásd a #4 indokot.

——————————————————————-

Szeretnék újra a régi lenni” – mondjátok sokan. Erről van szó!

Nektek is jár az, hogy szupernők legyetek, és sikerülni is fog!!!

… De csak ha dolgoztok rajta. Mi itt vagyunk, hogy segítsünk, a többi a Te harcod.

Gyere és kezdjük még MA

Ha bármilyen kérdésed van, keress bátran!

Dobos Helga és Nyers Gyula - helgafitness.hu

Baráti üdvözlettel:
Dobos Helga és Nyers Gyula
Neked főztük ki

Check Also

Szupernőként boldog leszek?

Szeretettel üdvözöllek! Demeter Miklós vagyok és hobbim a boldogság kutatás. Abban szeretnék segíteni neked, hogy …