Így gyúrd ki magad az ágyban fekve

Ha mindig azzal a kifogással jöttél, hogy túl macerás elmenni edzeni, vagy túl drága a fitnesz belép, akkor most ez a cikk neked szól. Összegyűjtöttünk ugyanis néhány olyan fitnesz videót, ami a te problémádra nyújt megoldást: lefogyni úgy, hogy még az ágyból se kelljen kikelned.

Has és comb edzése

A talán legproblémásabb területek a has és comb erősítése, feszesítése.
Zachary Florido barátunk a következő videóban megmutatja, hogy milyen gyakorlatokat lehet végezni fekve úgy, hogy közben a has és a comb is dolgozik. A hanyatt fekvésben történő lábemelés egy tökéletes gyakorlat erre.

Fenék formálása

Vajon elérhető a formás, kerek fenék úgy, hogy nem kell milliónyi guggolást végezned? Egy nagyon egyszerű, hason fekvésben végezhető gyakorlatot mutat be az alábbi videó, amit bármikor te is meg fogsz tudni csinálni, miközben az egyik oldaladról fordulsz a másikra.

Hát

Ha már a hasadon fekszel, maradj úgy, nem kell testhelyzetet változtatnod. Az ujjaid kulcsold össze a a tarkód mögött és emeld fel a felsőtested az ágyról, ezzel a mélyhátizom fog dolgozni.

És most jöjjön egy kicsit hosszabb videó, ahol a törzsizom erősítésére mutatnak be jó néhány gyakorlatot. Itt sem kell elhagynod a biztonságot nyújtó ágyikód, viszont itt már kénytelen vagy felülni. Remélem ez még azért belefér.

Kar erősítése

Egyre jobban távolodunk az ágytól. Most már a popsid is fel kell emelned a kényelmes ágyadról, azonban a karoddal még támaszkodj meg a szélén. Így végezz karhajlítás-nyújtást, ezzel a tricepszed formálod.

Mellizom

És végezetül jöjjön egy kis mellizom erősítés. Néhány alap gyakorlat, köztük könnyített fekvőtámasz. De ne ijedj meg, ha megunnád, akkor csak vissza kell másznod az ágyba és mehet tovább a durmolás.

Ha kell ennél egy jobb megoldás:

KLIKK IDE

Jó edzést!

Check Also

fitnesz mítoszok

7 női fitness-mítosz

Másképp kell edzened nőként, mint a férfi sportolóknak? Ha az alakformálás, esztétikus izomépítés a célod, …