sport nyaralás közben

Érdemes sportolni a nyaralás alatt is

Hogy miért?

Egy hét is elég, hogy elveszítsük a komoly munkával megszerzett fizikumunkat, erőnlétünket, nem is beszélve a felszaladó plusz kilókról. A pihenéssel töltött napok alatt gyakran a rendszeres testmozgás is háttérbe szorul, pedig erről nem lenne szabad megfeledkezni, különösen ha magas koleszterinszinttel küzd valaki.

Persze a cél hogy nyaraljunk, pihenjünk ,megkóstoljuk a finomabbnál finomabb csábító ételeket-italokat, érdemes mégis szabni némi határt vágyainknak.

Töltsük aktívan időnket

A testmozgással kapcsolatban az egyik legfontosabb tudnivaló, hogy már napi 30 perc mozgás is elegendő ahhoz, hogy kedvező irányba mozduljon az LDL mennyisége a vérben. Ha nincs idő egyben 30 percet sportolni, akkor fel lehet darabolni kisebb egységekre, a mozgás így is ugyanolyan hatásos Gondoljunk csak bele, mennyivel több mindent láthatunk egy bringázás alatt. Futhatunk gyönyörű partokon a naplementében. Úszhatunk az óceán habjaiban. Tapasztaltabbak edzhetnek a bőröndben kis helyet foglaló eszközökkel, mint például a gumiszalag, vagy G-Flex.Ezek az eszközök könnyen hasznosíthatók bárhol, akár szobánk teraszán, vagy hőn imádott pálmafánk oldalára rögzítve is.

Egyre több lehetőség nyílik a szabadtéri edzések szerelmeseinek, a partokon kihelyezett Street workout pályákon. Az utazási irodák kínálatában szerepel már kifejezetten sportolásra épülő nyaralás ismert nagyvárosokban, kedvelt nyaralóhelyeken, vagy trendi buliszigeteken, de aki szeret korán kelni a kávé illatára és túl lenni az edzésen hamar, ők is remek termeket találnak a hotelekben, majd egy jó edzés után frissen vethetik bele magukat a nyaralás élvezeteibe. A nyaralás egyben lehetőséget jelent arra is, hogy a testedzését változatosabbá tegye. Ilyenkor bátran váltogassa a mozgásformákat, egyik nap látogassa meg a hotel edzőtermét, másik nap sétáljon, harmadik nap ússzon. Különben is milyen unalmas két nap után a fix fekvés 😀

Munkánk gyümölcse biztos nem marad el hölgyeim, hisz nézzünk csak körül. Egy egy feszes has, kerek popsi ritka látvány a partokon. Amellett, hogy párunkat büszkévé tesszük, begyűjthetünk jó pár elismerő kacsintást is férfi társainktól. Frissebbek, dinamikusabbak, üdébbek lehetünk all day. A különböző sportolási módok kipróbálásával még pihentetőbbé és élménydúsabbá tudja tenni a pihenését. Ráadásul az edzések látogatásával és a rendszeres sétálások során könnyebb új ismerősökre is szert tenni, így nem válik unalmassá a nyaralás.

Vakáción hogy lehet fenntartani a diétát, és a kitűzött célokat?

Szerintem egy diéta megkezdése magába foglalja, hogy egyszer abbahagyjuk, és visszatérünk régi szokásainkhoz. Ha viszont állandó jelleggel odafigyelünk, megpróbálunk mozogni, amikor csak tudunk, akkor egy vakáción is bennünk lesz a késztetés, hogy sportoljunk valamit. Egy jó edzés után jobban fognak esni a friss zöldségek, gyümölcsök. Válogathatunk a tenger bőséges kínálatából, élvezhetjük a citrusok jótékony hatását.

Tehát én azt mondom. Lóra fel 😀 Vagy elő a sportcipővel, vessük le a szürke lusta, unalmas életformánkat és ugorjunk fejest a dinamikus életbe!!!!!

Ha bármilyen kérdésed van, itt alul a komment részben is nyugodtan felteheted

Kanti Bogi - fitness modell, személyi edző

Baráti üdvözlettel:
Kanti Boo
Fitness modell
Személyi edző

Check Also

fitnesz mítoszok

7 női fitness-mítosz

Másképp kell edzened nőként, mint a férfi sportolóknak? Ha az alakformálás, esztétikus izomépítés a célod, …