álomalak

Az álomalak számodra is elérhető! Ragyogj kívül, tündökölj belül!

Bemutatom neked néhány lépésben, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy bombaformába hozd magad kívülről és belülről egyaránt. Az ÁLOMALAK most számodra is elérhetővé válik!

Nekünk, nőknek számtalanszor megfordul a fejünkben, hogy nem vagyunk magunkkal elégedettek. Elkezdünk tehát azon gondolkozni, hogy szeretnénk a testünkkel kezdeni valamit. Van egy képünk arról, hogy milyen a tökéletes alak és minden vágyunk, hogy ezt elérjük. Valahol mélyen tudjuk is, hogy hogyan érhetnénk ezt el, de mégis mindig ott van az a bizonyos „majd holnaptól” szindróma. De miért is?

Kezdjük ott, hogy minden agyban dől el. Tehát át kell programoznunk a gondolatainkat. De pontosan miket? És hogyan? Lássuk csak!

Minden kezdet nehéz. Vagy csak mi tesszük azzá?

Ha van rajtunk egy kis felesleg, általában elkezd motoszkálni bennünk egy gondolat. Egyre többször eszünkbe jut, hogy itt lenne már az ideje a diétázásnak és a rendszeres testmozgásnak. Kitűzünk a naptárban egy időpontot, amitől a hideg is kiráz minket, hiszen elkezdenek dolgozni bennünk a negatív sztereotípiák, amelyek azt az érzést keltik bennünk, hogy attól a naptól kezdve minden szörnyű lesz. Valahogy így:

  • éhezni fogok;
  • ingerült leszek;
  • le kell majd mondanom minden ételről, ami finom;
  • nem ehetek több édességet;
  • amúgy is alig van időm, és most még edzeni is járnom kell, stb.

Igen, ez így ilyen formában valóban nem túl csábító. De ezek csak tévhitek, majd meglátjátok.

álomalak

Az első lépés – csak fejben

Az első lépés nem lesz nehéz. Itt kell elfelejtenünk a negatív beidegződéseket a fogyókúrával kapcsolatban. A helyes táplálkozás következtében, hamar megtapasztaljuk majd,

  • mennyivel energikusabbak vagyunk,
  • jobb a közérzetünk,
  • könnyebb a gyomrunk,
  • szebb a bőrünk,
  • alacsonyabb a koleszterin szintünk, stb.

A rendszeres testmozgás által pedig:

  • fittebbek leszünk;
  • jobban fogunk aludni;
  • felgyorsul az emésztésünk;
  • erősödnek a csontjaink, izmaink, ízületeink
  • lassulnak az öregedési folyamatok
  • endorfin (boldogság hormon) szabadul fel;
  • alacsonyabb pulzus, vérnyomás, stb.

Hm. Mindez nem csak jól hangzik, de így is van! Számtalan betegséget is megelőzhetünk azzal, ha sportolunk, és odafigyelünk arra, hogy mit is eszünk.

„Nem bírok folyton csak salátákat enni”

Sokaknak a diétás étrendről az íztelen saláták és az éhezés jut eszébe, és ez az, ami eltántorítja őket a fogyókúrától. Nem gondolnánk, de fantasztikus ételek vannak, amelyek nagyon ízletesek, laktatóak és még egészségesek is. Nem kell tehát lemondanunk a finom ételekről sem, ráadásul számos desszert is van, ami diétás és ugyanolyan finom. Mitől lesz diétás? Természetesen az alapanyagoktól és a mennyiségtől. Tehát minden a részletekben rejlik, úgyhogy ne hátráltasson a saláta, mert őrült jó ételeket fogsz enni ezek után is. A táplálkozásról egy következő lépésben fogok részletesen írni.

álomalak

Csak nyugodtan, az álomalak megvár

Üljünk le egy 10 percre, és kezdjük el ezeket a tényeket tudatosítani magunkban. Tűzzünk ki egy napot, és készüljünk fel lelkileg. Szerezzünk be alapanyagokat, találjuk ki, hogy mikor és hol fogunk majd sportolni, írjunk róla esetleg naplót. Én például egy nekem kedves, motiváló és energikus színt is szoktam társítani ehhez az időszakhoz. Hidd el, alig fogod várni, azt a „bizonyos napot”. Itt az ideje, hogy változtass!

Amit sose feledj: légy pozitív, és bármilyen apró sikerélményed van, légy magadra büszke!

Másoknak is sikerült, nekem is fog

Fantasztikus motiváció tud lenni, ha látjuk, hogy más embereknek is sikerült. Erőt ad, és úgy érezzük, hogy mi is képesek leszünk rá. Ezért a következő cikkemben egy lenyűgöző sikersztoriról olvashattok majd, valamint jön majd a második lépés is. Várjátok már?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kérlek!

Baráth Krisztina Bianka - fitness edző

Baráti üdvözlettel
Baráth Krisztina Bianka
Fitness edző

Check Also

fitnesz mítoszok

7 női fitness-mítosz

Másképp kell edzened nőként, mint a férfi sportolóknak? Ha az alakformálás, esztétikus izomépítés a célod, …