futó edzésterv

6 hetes futó edzésterv – 1. edzés

Először is üdvözöllek a futók körében. Ez már egy tök jó elhatározás, hogy szeretnél gyorsabban, nagyobb távolságokat leküzdve futni és ezért hajlandó is vagy megtenni mindent.
Ez az edzésterv-sorozat a 2015-ös Vivicitta 10km-es távjára felkészítő edzésterv, ami azoknak a futni vágyóknak szól, akik már most képesek 5km-t kisebb-nagyobb nehézséggel, de megállás nélkül futni.

Elsőként nézd meg ezt a videót és egy helyben végezd is el a gyakorlatokat:

A mai edzés tehát csak arról szóljon, hogy próbáld felépíteni a helyes futótechnikát. A következő edzés szerdán lesz, akkor már elkezdjük a komolyabb munkát. Addig is jó pihenést kívánok!
Oszd meg nyugodtan, vegyenek részt a felkészülésgben ismerőseid is!

Csont Attila Szupernő személyi edző

Baráti üdvözlettel:
Csont Attila
Az alakformálás és önbizalom fejlesztés hazai specialistája
A szupernő oldal tulajdonos-főszerkesztője
Mobil: 0670/214 23 40

Check Also

futó edzésterv

6 hetes futó edzésterv – 8. edzés

Szerda van, ami azt jelenti, hogy ez lesz a hét legkeményebb edzése, illetve még azt …