futó edzésterv

6 hetes futó edzésterv – 4. edzés

A múlt héten volt az alapozás, ahol az volt a cél, hogy kicsit újra hozzászokj a futáshoz. A heti 10-12km közepes iramú tartós futás erre tökéletes volt, azonban ezen a héten már elkezdjük a komolyabb munkát.
A mai edzés egy úgynevezett gyorsító edzés lesz, ami azt jelenti, hogy gyorsan kell majd futnod – mily meglepő, igaz?
Mielőtt elkezdesz azon aggódni, hogy mi lesz most, meg hogy te nem bírod a gyors futást, hadd nyugtassalak meg, mivel ezek a gyors részek maximum 200m-en át fognak tartani, utána pihenhetsz egy teljes percet.

De nem lövöm le a poént, nézd meg a mai edzéstervet a következő linkre kattintva:

6 hetes futó edzésterv – 4. edzés

Oszd meg nyugodtan, vegyenek részt a felkészülésgben ismerőseid is!

Csont Attila Szupernő személyi edző

Baráti üdvözlettel:
Csont Attila
Az alakformálás és önbizalom fejlesztés hazai specialistája
A szupernő oldal tulajdonos-főszerkesztője
Mobil: 0670/214 23 40

Check Also

futó edzésterv

6 hetes futó edzésterv – 8. edzés

Szerda van, ami azt jelenti, hogy ez lesz a hét legkeményebb edzése, illetve még azt …